План заходів,спрямованих на запобігання та протидію насильству, булінгу (цькуванню).Правила поведінки здобувачів освіти

29.10.2018

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом опорного закладу

Балашівська ЗОШ І-ІІІ ст.

04.04.2019 № 01-05/44

Правила поведінки здобувачів освіти

опорного закладу Балашівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Здобувач освіти має право:

  • на якісні освітні послуги; справедливе та об'єктивне оцінювання результатів навчання; відзначення успіхів у своїй діяльності; свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової діяльності; безпечні та нешкідливі умови навчання; повагу людської гідності;
  • під час перерви звернутися до чергового учителя чи класного керівника за допомогою, якщо проти нього здійснюються протиправні дії.

Здобувач освіти зобов'язаний:

  • поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;
  • приходити до школи за 15-20 хв. до початку занять, займати своє робоче місце з першим дзвінком, готувати все необхідне навчальне приладдя;
  • приходити до школи в одязі, що виражає повагу господаря до самого себе і суспільства, а на урочисті заходи - у святковій формі;
  • приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, письмове приладдя, інструменти, робочий і спортивний одяг;
  • берегти майно школи, дотримуватися чистоти і порядку на шкільній території;
  • пред'являти щоденник на вимогу вчителя;
  • під час перерви підкорятися вимогам чергового учителя чи учня;
  • виконувати обов'язки чергового учня, що призначається відповідно до графіка чергування в класі;
  • дбайливо ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточуючих, довкілля;
  • поза межами закладу освіти поводитись так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи, сім'ї, громадянина України.

Здобувачеві освіти забороняється:

  • приносити на територію школи зброю, в тому числі ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини, спиртні напої, цигарки, наркотики та отрути;
  • вживати непристойні вирази та жести;
  • залишати територію закладу освіти в урочний час без дозволу педагогів (за узгодженням із батьками);
  • користуватися мобільним телефоном, плеєром, іншими гаджетами на уроках без дозволу вчителя;
  • шуміти під час освітнього процесу, відволікатися самому й відволікати інших від занять розмовами, іграми та іншими справами, що не стосуються уроку;
  • штовхати один одного під час перерв, бігати в місцях, непристосованих для ігор, кидатися предметами та застосовувати фізичну силу;
  • у разі привласнення чужих речей, спричинення збитків чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність згідно чинного законодавства.

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом опорного закладу

Балашівська ЗОШ І-ІІІ ст.

04.04.2019 № 01-05/44

План заходів,

спрямованих на запобігання та протидію насильству, булінгу (цькуванню)

в опорному закладі Балашівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Заходи

Термін

Цільова

аудиторія

Відповідальний

1.

Опрацювання нормативно-правових документів щодо профілактики негативних проявів в учнівському середовищі

Постійно

Педагогічний колектив

Адміністрація закладу та його філій

2.

Профілактично-просвітницькі заходи з профілактики булінгу, жорстокої та протиправної поведінки, конфліктів в учнівських та педагогічних колективах

Протягом 2018-2019 навчального року

Учасники освітнього процесу

Класні керівники

1-11 класів

3.

Розміщенння на інформаційному стенді та на офіційному веб-сайті закладу освіти контактної інформації уповноваженої особи закладу для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства, боулінгу; номеру телефону гарячої лінії

Квітень

Учасники освітнього процесу

Прокопчук В.М., заступник директора з ВР, заступники завідувачів філій

Крук В.М.,

Усач С.П.,

Боровець Л.А.

4.

Перегляд відео-презентації «Булінг в закладі освіти. Як його розпізнати?»

Квітень

Педагогічний колектив

Прокопчук В.М., заступник директора з ВР, заступники завідувачів філій

Крук В.М.,

Усач С.П.,

Боровець Л.А.

5.

Проведення уроків відвертого спілкування:

1-4 кл. - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших»;

5-7 кл. - «Допоможи собі, рятуючи інших»;

8-11 кл. - «Стережись! Бо що посієш, те й пожнеш»;

Квітень- травень

Здобувачі освіти

Класні керівники

1-11 класів, практичні психологи

6.

Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

Квітень

Педагогічний колектив

Практичні психологи закладу

7.

Засідання клубу творчості та ініціативи класних керівників «Сузір'я» на тему «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу серед учасників освітнього процесу»

Травень

Класні керівники

Прокопчук В.М., заступник директора з ВР, заступники завідувачів філій

Крук В.М.,

Усач С.П.,

Боровець Л.А.

8.

Години психолога «Кібербулінг! Який він?»

Квітень-травень

Здобувачі освіти

5-8 клас

Практичні психологи закладу

9.

Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич: про булінг у школі», «Зупинись! Моя історія про булінг»

Квітень

Здобувачі освіти

9-11 клас

Практичні психологи закладу, класні керівники

10.

Круглий стіл для батьків "Булінг: якщо ваша дитина стала його жертвою»

Травень

Батьки здобувачів освіти

Прокопчук В.М., заступник директора з ВР, заступники завідувачів філій

Крук В.М.,

Усач С.П.,

Боровець Л.А.

11.

Консультативна допомога та психологічний супровід здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).

Постійно

Учасники освітнього процесу

Практичні психологи закладу

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом опорного закладу

Балашівська ЗОШ І-ІІІ ст.

29.03.2019 № 01-05/44

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності)

заяв про випадки насильства, булінгу (цькування)

в опорному закладі Балашівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

1. Учасники освітнього процесу у разі виявлення ознак чи факторів, що можуть вказувати на насильство, булінг, складні життєві обставини, жорстоке поводження з дитиною/працівником опорного закладу або ризики щодо їх виникнення стосовно дитини/працівника опорного закладу, зобов'язані подати письмову заяву з інформацією про дитину/працівника опорного закладу з метою планування подальших дій з надання медичної, психологічної або іншої допомоги постраждалому уповноваженій особі опорного закладу:

- Прокопчук В.М.- заступнику директора з виховної роботи опорного закладу;

- Крук В.М. - заступнику завідувача філії Лінчинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів;

- Усач С.П. - заступнику завідувача філії Михалинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів;

- Боровець Л.А. - заступнику завідувача філії Яцьковицька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів;

2. Уповноважена особа у разі виникнення підозри, або отримання заяви щодо насильства, булінгу, жорстокого поводження з дитиною/працівником опорного закладу або якщо є реальна загроза його вчинення (удома, з боку однолітків, з боку інших) проводить зустріч із особою, стосовно якої є інформація про жорстоке поводження, намагається розговорити, встановити контакт, довірливі стосунки та надати емоційну підтримку; проявити інтерес, дружелюбність, щирість, теплоту і симпатію, постраждала особа має відчути, що її дійсно чують і розуміють. У процесі розмови, якщо особа підтверджує факт жорстокого поводження чи насильства щодо неї, уповноваженій особі необхідно з'ясувати терміни подій, які відбулися, та отримати їх опис.

3. Уповноважена особа опорного закладу у 3-денний період з моменту отримання заяви скликає засідання Комісії з розгляду випадків насильства, булінгу (цькування).

4. Комісія з розгляду випадків насильства, булінгу (цькування) у 7-денний період з моменту отримання заяви проводить службове розслідування, збирає інформацію про інцидент та письмові пояснення.

5. Для прийняття рішення та вжиття відповідних заходів реагування результати проведеного розслідування узагальнюються наказом.

6. У разі підтвердження виявленого факту насильства уповноважена особа опорного закладу здійснює заходи відповідно до Порядку реагування на доведені випадки насильства, булінгу (цькування) в опорному закладі та відповідальність осіб, причетних до насильства, булінгу (цькування).

7. Інформація про виявлені факти вчинення насильства, булінгу (цькування) вноситься до Журналу реєстрації фактів виявлення (звернення) про вчинення насильства, булінгу (цькування).

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом опорного закладу

Балашівська ЗОШ І-ІІІ ст.

04.04.2019 № 01-05/44

Порядок реагування на доведені випадки насильства, булінгу (цькування)

в опорному закладі Балашівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

та відповідальність осіб, причетних до насильства, булінгу (цькування)

1. На підставі проведеного Комісією з розгляду випадків насильства, булінгу (цькування) службового розслідування уповноважена особа опорного закладу організовує проведення засідання Ради профілактики правопорушень за участю учасників освітнього процесу, причетних до випадку насильства, булінгу (цькування) з метою складання плану корекційної роботи.

2. Інформація про результати службового розслідування повідомляється заявнику у письмовій формі у 10-денний період з моменту отримання заяви.

3. Інформація про доведений випадок насильства, булінгу (цькування) повідомляється керівником опорного закладу в уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та службу у справах дітей для розгляду питання щодо притягнення до адміністративної відповідальності.

4. За потреби практичні психологи, медичні сестри здійснюють соціально-педагогічний, психологічний супровід з жертвою та її кривдником, особливо, якщо останнім є інший здобувач освіти (здобувачі освіти) закладу, та у разі необхідності перенаправляють до інших спеціалістів (психотерапевта, невролога тощо).

5. Інформація про інцидент розглядається на засіданні наради при директорові опорного закладу (із забезпеченням конфіденційності постраждалих осіб) з метою посилення роботи педагогічного колективу щодо профілактики насильства та булінгу (цькування).

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом опорного закладу

Балашівська ЗОШ І-ІІІ ст.

29.03.2019 № 01-05/44

Склад комісій

з розгляду випадків насильства, булінгу (цькування)

Склад комісії філії

Лінчинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Голова комісії - Рудюк Б.А., завідувач філії Лінчинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів.

Члени комісії:

  • Крук В.М. - заступник завідувача філії Лінчинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, уповноважена особа для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства, булінгу (цькування) у філії;
  • Антикало Т.М. - практичний психолог філії Лінчинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів;
  • Попач Г.Й. - голова профспілкового комітету філії Лінчинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів.
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати